HNT # 17 and a SPECIAL ANNOUNCEMENT!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Let's just get the SPECIAL ANNOUNCEMENT out of the way right off the bat!

HNT at the ROGUE as an Art Exhibit?!!

Yes folks, preparations are underway to feature HNT as an Art Exhibit at the 2006 Rogue Performance Festival! (March 2-11)

Here are some of the details: (this was sent to Os via email)

Since I began participating in HNT I am fully convinced that it is a wonderful example of "blogging as an art form".... after all it is a form of self expression. Thanks to you, I have been given an opportunity to explore that from my end with my various "epic HNT's". There are several HNTers who are also just hitting the roof with their self-expression.

We have secured a venue - Javawava - a cafe that offers free WiFi. We are setting up several laptops for surfing. We are also setting up a big projection screen that will have various HNTs featured on a 3 to 5 minute rotation. Also, a webcam so that the HNTers can view the audience looking at them. (trippy, I know)

The Rogue opens on March 2nd... a Thursday. This day is completely dedicated to the Gallery component of the Rogue. We "event jump" on something local called ArtHop. Javawava is also up for March 9 to feature HNT. BTW the Rogue this year includes over 70 visual artists and performers (local, national and international) in 12 venues! That's close to 200 performances and events over 9 days! Last year we got 5500 folks to attend,,, we are shooting for 7000 this year!

I will post details next week on how you can be a part of this with your HNT. Here are some to hold you over.
  • This is totally on a volunteer basis. (I'm very sensitive to the assholes and flamers out there in cyberland). We will encourage you to create a new blog of your own for this project if you wish.
  • A special HNT AT ROGUE blog will be set up for those who wish to participate... and be linked. (This will be the site featured at the Cafe.)
  • HNTers in and around the California and neighboring states are invited come out for the Rogue (March 2-11).
  • People can create new HNT's or post their personal favorites for viewing for this event.
  • WEEKLY UPDATES WILL BE POSTED HERE!
  • Oh Yeah... pass the word!
Here is my (quickie) HNT for this week... tum, ti, tum, ti, tum...

Still in the fog about this HNT madness? Click the button in the sidebar to find out more!


104 Responses to “HNT # 17 and a SPECIAL ANNOUNCEMENT!”

  1. Blogger Deadly Female 

    How bloody exciting!!!!!!

  2. Blogger lecram sinun 

    df - I see you've been watching this space very closely! lol! Yeah... it's pretty exciting! :)

  3. Blogger Just Some Gal 

    Holy crap that is awesome Lecram!!!

    Are you going to keep everyone up to date on this?

    xx

  4. Anonymous Kalani 

    You know O may be The King but if anyone is his right hand man it's you. ;)

  5. Blogger bsoholic 

    Cool!

  6. Blogger MamaKBear 

    Very cool! I'd love to send in a couple of my HNTs for this.

    Keep us posted!

  7. Blogger Trojan 

    One of these days I'll figure this HNT thing out..course I probably need to own a dig camera....sigh

  8. Blogger goobergirl 

    OMG this is so COOL Lecram! Count me in!

  9. Blogger Lelly 

    Sounds vey exciting indeedy Cuz, but I guess the time difference will cut us limeys aht of proceedings?! Cute belly btw...Happy HNTeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

  10. Blogger Lee Ann 

    Nice tummy, great idea! Happy HNT!

  11. Blogger lime 

    how awesome an idea is that???? you rock the world, lecram! happy HNT!

  12. Blogger yep, it's me.... 

    giving me shivers

  13. Blogger SignGurl 

    I love your tummy!

    Happy HNT!

  14. Blogger BTExpress 

    I would love to flash my scars and fat ass to the world. I wish my stomach looked that good. ;-(

  15. Blogger addict 

    I was all excited about the art forum...
    and then I saw your picture!!!
    WOW!! Great shot :)

  16. Blogger 212designs 

    first your happy trail is the happiest!

    second the news is sweet!
    this smells much like a challange to see what neat and creative stuff i can come up with until then.

    thanks again!

    oh and YOU need a hat! lol

  17. Blogger The Lily 

    Ahh I see where everyone posts until Os opens comments. You naughty squirrels you.

    Nice GQ shot there, sir. Rolled up sleeves are hot.

    Happy HNT!

  18. Blogger Rose-Colored Beer Goggles 

    Sooo, you're a briefs boy, eh?!

    Love the idea about the HNT at Rogue and would love to be a part of it!

    Cheers and way to go on such a cool idea!

  19. Blogger FunkyB 

    Great pic, great idea. I'm psyched!

  20. Blogger barefoot_mistress 

    Count me and Mr Ratburn in, Lecram, we live near SF....not sure I get it though....how do we get involved?

    Nice Tum tee tum tum Happy HNT!

  21. Blogger Just Some Gal 

    Oh that is a very sexy tummy!!! I had to come back to see it!

  22. Blogger Fidget 

    is it bad that i want to bite your tummy? Happy HNT and please keep us posted, i'd love to participate! I may have to do a series of HNT pictures while i'm creating art

  23. Blogger Laurie 

    That sounds great!

    Nice pic...

  24. Blogger Binsk 

    This is one of my faves of your shot Lecram.

  25. Blogger bsoholic 

    Champion!

    Happy HNT

  26. Blogger CowGirl 

    Sexy!

    Happy HNT!

  27. Blogger Mellissa 

    This is an amazing thing L - and I agree, some of the HNT posts really are an amazing expression of art.

    You're a champion ;-)

    I loved your plays that you emailed me. Thank you ;-)

    Happy HNT!

    Mellissa

  28. Blogger Lance 

    Another great week of creativity. I applaud the idea of HNT as art.

  29. Blogger AlwaysArousedGirl 

    Sexy stomach. Nice.

  30. Blogger snavy 

    Damn is that a nice pic!!!

    You are simply - awesome!!

    Happy HNT!!!!

  31. Anonymous Tina 

    Wow! Awesome shot! Happy HNT!

  32. Blogger Marie 

    That is exciting! I'd love to participate. :)

    And as for your HNT photo...MMMMMM...

    ;)

    Happy HNT!

  33. Blogger Boobabe 

    mmmmmmm....looks AB solutely yummy.

    www.freethinkingboo.blogspot.com

  34. Blogger Jessica 

    I so very badly want to snap the waistband on your tighties!!! Happy HNT!!

  35. Blogger halo 

    What YOU do is art, Lecram, what I do is take pretty pictures. :-) Happy HNT, yummy tummy!

    Where do I sign up? :D

  36. Anonymous Monkey loves Kitten 

    That is some hot business, and the announcement is good too!

  37. Blogger Belly 

    HNT as Art, I SO love it! Glad to see that happening **beaming joyous silly smiles**

    As for the tum ti tum tum...it looks perfect for tickling!

    Happy HNT!

  38. Blogger Sasha 

    oh wow, that's fuckin fantabulous! i wish my HNTs were worthy enough to be part of it though.. but i'll look forward to more announcements, i'm so excited!

    oh yeah, nice torso lecram. ;)

  39. Blogger Tracey 

    nice undies! happy hnt!

  40. Blogger kaliblue 

    Champion huh? Sweet & sexy :-) HHNT

    Cool about the exhibit btw.

  41. Blogger cinders 

    I love the HNT art thing. Sign me up!

    Now, back to that belly button... nice job.

  42. Blogger Foxglove 

    Hey that's a sexy shot! why don't you give us more like that? Whoo hoo!

    HHNT!

  43. Blogger Southern Sweetheart 

    wow! love this picture...sexy! hhnt!

  44. Blogger The Funky Bee 

    cool shot Lecram! It must be a belly week for HNT b/c that's what I went for too. Happy HNT!

  45. Blogger The Bastard Son 

    yes, cool shot!

    Happy HNT!

  46. Blogger Chickie 

    Ah, innies are so much better than outies! You can hide stuff in there, you know?

    Happy HNT!

  47. Blogger MamaKBear 

    Came back to check out your pic....Great belly and I love the little peek of your drawers!

    Happy HNT! :)

  48. Blogger HS 

    oooo! thats a super great idea!

    And nice tummy too :)

  49. Blogger Seamus 

    HNT Art - gotta love it! Happy HNT! :)

  50. Blogger Shannin 

    lovin' the hnt as art... and your shot is awesome as well!!! hhnt

  51. Blogger boo 

    what an exciting noo project. nice undies btw. HHNT.

  52. Blogger . 

    I seriously think THIS is sooo cool! Great pic BTW. I am game if you want me. Will be watcing for more details!

  53. Anonymous steph 

    are you fricking kidding me?? FIFTY comments???

    and oodles of sexy women ogling your sucked-in tummy shot??

    Dammit. How do you do it?????

    "Where does he get such wonderful toys???"

  54. Blogger Deadly Female 

    Came back to peek at your pic - Kalani has it right, you are definitely O's right hand man!

  55. Blogger Px 

    awesome news!!!
    I'm well up for some of that
    very HHNT!!!

  56. Blogger Mz. Naughty 

    Love the models pose with just a hint of the "Champion" boxers so hot

    HHNT**

  57. Blogger * ! Libraaaa ! * 

    sexy tummy u got there! HHNT =)
    and i wanna go to this since i live by san fran...im gonna read up on it write now..thx 4 the info

  58. Blogger Wenchy 

    Yum. I like it!

  59. Blogger Se7en 

    Wow, cool news! And nice pic, I'm sure the ladies are sweatin now.

    Happy HNT!

  60. Blogger Gabby 

    Thats awesome news...do we come to your blog to find out more about participating? Doubtless we'll hear more thru Os too.

    Great HNT! And reminds me I need to work out...

  61. Blogger Mark Leslie 

    Very cool news, sir! It is an art form. And a gutsy shot! Happy HNT!

  62. Blogger Mel 

    Very nice shot Lecram! HHNT!

  63. Blogger Flygirl 

    Wow! That is so cool! I will check back in for more details!

    Sexy pic BTW.

  64. Blogger MG 

    damn, I'm not up yet, but that's a hott pic! Happy HNT grand master...

  65. Blogger nosouthernbelle 

    Yum, yum, yum

  66. Blogger aughra 

    that's amazing. Count me in for a photo.

  67. Blogger TBG 

    Great photo!

    I didnt play this week, just thought I would stop by and say hi!

  68. Blogger Jillian 

    That is super exciting!!! I love San Franciso!! I'll be there!!!

    Love your tummy!!

    Happy HNT!!

  69. Blogger vampirekitti 

    ohh that's a nice pic! *purr*s HHNT

  70. Blogger Freiya 

    wow! exciting stuff, a HNT exhibition, how cool is that ?!
    oh and cute pic :)

  71. Blogger Tammy 

    That is very exciting.

    I heart your belly button!

    Happy HNT!

  72. Blogger LocuTus of Borg 

    Totally awesome - that is great that you are putting together something like this! Count me in!

    What do you keep those keys there for? lol

  73. Anonymous ???? 

    Yeah for tummies! I posted mine too!
    That Rogue thing sounds awesome, I don't have many pictures back up (been out of HNT for a while) but you can use my first one if you like!
    Pretty sure no one knows me in your neck of the woods!

  74. Blogger Still Searching... 

    Such a touchable tummy! HHNT!

    Rogue performance, wonderful idea.
    :-)

  75. Blogger lily 

    I have my tummy up too! Yours looks quite kissable ;)
    Happy HNT!

  76. Blogger Queen of Ass 

    MMMMMMM...kissable AND lickable!

    HHNT, Sugar

  77. Blogger unforgiving b*tch 

    I know it sounds really silly...but this pic makes me want you....


    HHNT!

  78. Blogger Chris 

    I love this pic. Very sexy. Great idea for the art exhibit too. Happy HNT!

  79. Blogger Biscuit 

    Very nice and sexy! How funny that so many of us did tummies today.

  80. Blogger Jodes 

    champion makes underwear?

  81. Blogger TequilaGirl 

    That's a great idea! And if I'm right I'll be able to use pics from my old "Lilith" blog... keep us updated! :)

    Great tummy shot!

    Happy HNT!

  82. Blogger D'Andre 

    Man, how did you become so popular? Happy HNT...

  83. Blogger L-L-L 

    Mmmm....I love underwear models ;)

    Happeh HNT :)

  84. Blogger Far 

    Greta Shot nice tummy ;)

  85. Anonymous robin 

    Very exciting!

    hhnt.

  86. Blogger daisyduke 

    great news SWEET pic!

    HHNT

  87. Blogger The Village Idiot 

    Ok I like the idea...I have lots of thoughts of HNT with the spikey orange hat and seattle land marks..

    oh ..and..nice keys!

    HHNT

  88. Blogger Angel Girl 

    How awesome I can't wait to hear more about it and see what type of turn out results from it!

    HHNT!

  89. Blogger goobergirl 

    OMG that's my very favorite part of the mail anatomy and that pic is HOT! Happy HNT:)

  90. Blogger goobergirl 

    LMFAO, I just realized I need to clarify lol ... the belly! yes! that's my fav! *giggling, biting lip*

  91. Blogger the_mrs 

    I remember you mentioning this before---how awesome that it's actually happening!! And anyone can participate? So cool :D

    And are those TIGHTY WHITEYS!?!? No, couldn't be! ;)

    Happy HNT!

  92. Anonymous mia 

    very nice pic. happy hnt!

  93. Blogger ~ Amanda X&O 

    Sexy pic... happy HNT, and very cool idea.

  94. Blogger Mama Duck 

    Smokin'!!!

    Robert Mapplethorpe would be stoked about HNT as an art exhibit!

    Happy HNT!

  95. Blogger Lucifer 

    A WA HOO!!! haha Very nice!!
    HAPPY HNT!!!

  96. Blogger KatieFeldmom 

    Happy HNT!
    Keep us posted!

  97. Blogger David 

    Nice flash of skin with the waistband.

    Happy HNT!

  98. Blogger ravenstears 

    Nice picture :) Thank you for the comment by the way, perhaps I will post there if I can chose something of mine good enough.

  99. Blogger blue1aqua1 

    i gotta tell ya im getting a little exicted!

  100. Blogger mergrl 

    very nice!

    Happy HNT!

  101. Blogger Tess 

    I like they way the shorts proclaim you Champion.

    Happy HNT!

  102. Blogger Randi 

    Good one! Happy HNT

  103. Blogger scarysquirrelman 

    nice tuck job. now exhale!

  104. Blogger nosouthernbelle 

    Wow! That's amazing! I bet a bunch of people would let their HNT pics be shown...some are just so wonderful and creative!

    Thanks for reminding me their are men out there without the official "yup, I'm a comfortably married man belly!" (Don't get me wrong, I love my husband's) Good for a change of pace though!


About me

  • I'm lecram sinun
  • From California, United States
  • My profile

    da lecram cam


    click button to view Lecram Cam when online

    da chat de lecram

    want to chat with me? click chat thang below to see if I'm in.

    CHAT THANG

    da skype


    Call me!
    If you have Skype... you may be able to video chat with me
    dacount

    junglewebssm1
    playrogue07a

Previous posts

    kienlim.com clr blk bg

da archives

da blogroll


ATOM 0.3

da picture daze de lecram


da play excerpts de lecram


da half-nekkid thursday





Counter
Web Site Counters